תקציב
יכולתי לפתוח את המאמר בפרקטיקה אבל אני מחליט לדבר דווקא על תקציב כי זה יסנן לנו הרבה אפשרויות בהמשך.
כמובן שכולנו היינו רוצים שם דומיין שקל לזכור ואפילו דומה לשם של חברה שכבר מובילה בתחום, אבל בואו נודה באמת אנחנו לא ״פייסבוק״ ולא ״גוגל״ וכשנגיע לרמה מספקת אז כנראה נוכל להרשות לעצמנו לרכוש כל דומיין שנרצה.
כאנשי שיווק או כאנשים שרוכשים דומיינים חשוב ליצור תיאום ציפיות במחיר הדומיין יחד עם הלקוח, אין לנו אינטרס לחפש לו דומיין באלפי שקלים בעוד הוא מוכן לשלם על דומיין עד 100 שקלים בלבד.